Általános Szerződési Feltételek

Hatályos: 2025.06.03

Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban: ÁSZF) a Health Point Kft. (teljes néven: Health Point Korlátolt Felelősségű Társaság, székhely: 4484 Ibrány, Palocsa utca 18., adószám: 25414565-2-15, cégjegyzékszám: 15-09-089526, továbbiakban: Szolgáltató) által üzemeltetett officewellness.hu weboldalon keresztül történő masszázsfotel bérbeadásra vonatkozó jogokat és kötelezettségeket szabályozza.


1. A szolgáltató adatai

  • Cégnév: Health Point Kft.
  • Cégforma: Korlátolt Felelősségű Társaság
  • Székhely: 4484 Ibrány, Palocsa utca 18.
  • Adószám: 25414565-2-15
  • Cégjegyzékszám: 15-09-089526
  • Elérhetőségek: hello@officewellness.hu | +36 20 206 4976

2. A szolgáltatás leírása

A Szolgáltató masszázsfotelek bérbeadásával foglalkozik, elsősorban hosszú távú bérleti konstrukcióban. A szolgáltatás célja, hogy a megrendelők irodai környezetben biztosítsanak munkavállalóik számára relaxációs lehetőséget.


3. A szerződés létrejötte

A bérleti szerződés a weboldalon leadott megrendelő űrlap kitöltésével és a Szolgáltató által küldött írásos visszaigazolással jön létre.


4. A szolgáltatás díja és fizetési feltételek

A bérlési díjak az officewellness.hu oldalon fel vannak tüntetve, nettó árakon. A díjfizetés ütemezése és fizetési határideje egyénileg, rugalmas megegyezés alapján történik.
Elfogadott fizetési mód: banki átutalás.


5. Szállítás és üzembe helyezés

A masszázsfotelek kiszállítását és üzembe helyezését a Szolgáltató végzi, az időpont egyeztetése megrendelői kapcsolatfelvétel alapján történik.
Budapesten belül a kiszállítás ingyenes, azon kívül a távolság függvényében, egyedi megállapodás alapján történik (jellemzően 20 000 – 30 000 Ft közötti díjjal).
Az üzembe helyezés díját a szolgáltatás tartalmazza.


6. Felelősség és garancia

A bérbe adott fotelek műszakilag átvizsgált, megfelelő állapotban kerülnek átadásra. A Megrendelő köteles azokat rendeltetésszerűen használni. Hibabejelentés esetén a Szolgáltató a hiba jellegétől függően javítást, vagy csereeszközt biztosít.


7. Elállás és felmondás

A megrendelés a bérlési időszak előtt legalább 1 hónappal mondható le díjmentesen. A bérlés időtartama alatti felmondás egyedi megállapodás szerint történik.
A bérlés minimális időtartama 3 hónap.
Amennyiben indokolt, a Szolgáltató fenntartja a jogot 100 000 Ft összegű kaució kérésére, amelyről a megrendelés visszaigazolásában tájékoztatást ad.


8. Adatkezelés

Az adatkezelésre a külön elérhető Adatkezelési tájékoztató vonatkozik. A Szolgáltató a megrendelés során megadott adatokat kizárólag a bérléssel összefüggően használja fel, harmadik félnek nem adja ki.


9. Panaszkezelés

A Megrendelő a szolgáltatással kapcsolatos panaszait az alábbi elérhetőségeken teheti meg:
hello@officewellness.hu | +36 20 206 4976

Vitás esetekben a Megrendelő a területileg illetékes békéltető testülethez fordulhat.


10. Záró rendelkezések

Jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a hatályos magyar jogszabályok, különösen a Polgári Törvénykönyv rendelkezései az irányadóak. A Szolgáltató fenntartja a jogot az ÁSZF módosítására, melyet a weboldalon történő közzététtel hoz nyilvánosságra.

Scroll to Top